tisk_na_majice

Tisk na majice predstavlja dostopno možnost za domiselno in zabavno izboljšavo običajnih oblačil, jaken ali športnih oblačil. S primerno tehnologijo, ki je prilagojena za kvaliteten tisk na majice iz širokega nabora tekstila, lahko skoraj vsako oblačilo opremimo s promocijskim zapisom, logotipom ali le zabavnim sporočilom. Tisk na majice se poleg reklamnih namenov največkrat uporablja za prazovanja in zabavo – ob dekliščinah in fantovščinah, rojstnih dnevih, obletnicah, ob zaključku šolskega leta, ob ustanovitvi novih športnih ekip ali društev …  Da vam bodo tekstilni izdelki še dolgo časa služili kot uporabno darilo ali le lep spomin, je poleg željenega motiva za obstojnost pomembna tudi izbira prave metode.

Kakšen je najbolj kvaliteten tisk na majice?

Glede na velikost motiva, naklado in vrsto dizajna je na voljo več različnih tehnik, ki imajo različne prednosti in slabosti.

  • Print s folijo se lahko uporablja na vseh materialih, ponavadi za manjše naklade. Pri tej tehniki se želena grafika najprej natisne na folijo, ki se odtisne na tekstil. Barve so obstojne in odporne na pranje.
  • Sitotisk je ena najstarejših tehnik, kjer se želeni motiv na tekstil odtisne s pomočjo sit in barve. Tekstilni izdelek gre nato skozi sušilni tunel, ki pri visoki temperaturi barvo trajno zapeče in nudi boljšo obstojnost. S sitotiskom je mogoče ustvarjati na svetlih in temnih podlagah, veliki motivi so mehkejši na otip, mogoče je dosegati boljše detajle.
  • Preslikač in sublimacija – tisk na majice s preslikači je smiseln, če želite natisniti samo en izdelek. Motiv se natisne na posebno folijo, ki se odtisne na tekstil s pomočjo naprave za toplotno printanje.

tisk na majice

Kakšne so cene?

Cene izdelave personaliziranih oblačil so odvisne od številnih dejavnikov: izbire materiala, zahtevnosti motiva, izbire tehnike, naklade … Praviloma velja, da so najcenejši enobarvni printi z navadno folijo, seveda pa z izbiro posebnih folij in večih barv cena narašča. Pri sitotisku je v ceno potrebno všteti pripravo sita, ki se obračuna posebej, pri preslikaču ali sublimaciji pa se cena določa na kos. Prav tako je treba upoštevati, da v  to ceno še ni všteta cena tekstilnega izdelka, ki ga največkrat vzamete kar pri ponudniku.