gmail oglaševanje

Kot verjetno veste, lahko nekatera podjetja plačajo, da se njihovi oglasi prikažejo pred organskimi rezultati iskanja (na vrhu strani) ali vsaj na isti strani, zaradi česar so za uporabnike bolj vidni. Pred kratkim je bila predstavljena nova vrsta tovrstnih storitev: Gmail oglaševanje (GSP – Gmail Sponsored Promotions).Gre za zanimiv nov način predstavitve izdelkov ali storitev, ki vam omogoča, da ciljate na ljudi, ki jih zanimajo določene teme.  Več si lahko preberete na strani Google oglaševanje https://google-oglasevanje.com/google-oglasevanje/gmail-oglasevanje

oglaševanje

Učinkovito za zelo ciljno usmerjene kampanje

Ta možnost je še vedno na začetku in ker je še ne uporablja veliko ljudi, so stopnje CTR običajno veliko višje kot je običajno pri iskalnikih (Adwords). Gmail oglaševanje se zato lahko izkaže za zelo učinkovito za zelo ciljno usmerjene kampanje, namenjene majhnemu občinstvu (nišno trženje). Primer je podjetje, ki prodaja otroška oblačila in cilja na mlade. To mu omogoča prikazovanje vsebin posebej na zavihku Promocije v najbolj znani e-poštni storitvi. Upoštevati morate, da je Gmail oglaševanje še vedno razmeroma nov izdelek in da uporabniki niso navajeni na prikazovanje reklamnih sporočil vsakič, ko preverijo svoj e-poštni račun.

gmail oglaševanje.png

Pripravite primerna sporočila

Najprej se morajo uporabniki dobro zavedati, da se lahko v njihovem poštnem predalu pojavijo vaša sporočila; to je bistveno, saj če uporabniki ne vedo, da so v njihovem e-poštnem računu tudi druga sporočila, jih sploh ne bodo preverjali! Zaradi tega morate ustvariti sporočilo, ki bo najprej pritegnilo pozornost uporabnikov, nato pa jih bo prepričalo, da kliknejo na vašo sporočilo. Gmail oglaševanje je ena od najbolj privlačnih in neizkoriščenih možnosti, ki jih omogoča Google oglaševanje na internetu. Če želite povečati konverzijo za svoje podjetje s pomočjo GSP, morate upoštevati, da uporabniki danes pričakujejo ustrezna marketinška sporočila: če ne ustvarite ustreznih sporočil, ki jih uporabniki iščejo, jih klikanje na vaša sporočila ne bo zanimalo. Zato je zelo pomembno, da pred ustvarjanjem kampanj opravite raziskavo ključnih besed. Ciljati morate na ključne besede, ki jih uporabniki najpogosteje iščejo; tako bo imel ponudnik te internetne storitve, ko se sporočilo prikaže in uporabniki kliknejo nanj, ker se jim zdi njegova vsebina zanimiva, več možnosti, da vam za vsak klik zaračuna manj.