prevajanje hrvaščine

V današnjem globaliziranem svetu je dostop do spleta omogočil podjetjem in organizacijam razširitev svojega dosega na mednarodno raven. Tako je med drugim za Slovenijo hrvaški trg eden najpomembnejših in vedno več podjetij širi tja svoje dejavnosti. Če se želimo približati tamkajšnji publiki z našo internetno stranjo, bo eden prvih korakov pri tem kakovostno prevajanje hrvaščine. Kljub temu, da smo nekoč živeli v skupni domovini in razumemo jezik drug drugega dobro, moramo pri različnih besedilih in pri prodaji biti bolj natančni ter nedvoumni. Nepravilno prevedena sporočila namreč lahko vodijo do nesporazumov in negativnega vtisa. Ugotovitev, kako uspešni smo pri tem, nam omogočajo različna orodja in postopki, kot je recimo analiza spletnih strani. Kako združiti ti dve področji, da bomo uspešno prodrli na sosednji trg, preverimo v nadaljevanju.

prevajanje hrvaščine.1

 

Prevajanje hrvaščine za širitev poslovanja

Prevajanje hrvaščine, ki vsebuje specifične kulturne nianse, ki jih morajo prevajalci upoštevati (poleg tega pa ima, tako kot drugi jeziki, več narečij), bo ena naših osrednjih nalog, če bomo želeli uspešno nagovoriti sosednje občinstvo in vzpostaviti trdne poslovne odnose. Določeni izrazi nimajo neposrednega ustreznika v drugih jezikih, zato morajo biti prevajalci ustvarjalni in iskati najustreznejše izraze, ki bodo obdržali prvotni pomen. In kot pri vsakem jeziku tudi v tem primeru nenehno poteka razvoj novih izrazov in fraz, zato se morajo strokovnjaki za prevajanje hrvaščine nenehno izobraževati in slediti trendom v jeziku. Ne gre namreč le za prenos besed, temveč tudi za prenos kulturnih vsebin.

Kakovostno prevajanje hrvaščine gradi zaupanje ter veča prodajo

Na medmrežju se danes pogosto zgodi prvi stik med podjetjem in potencialnim kupcem. Zato kvalitetno prevajanje hrvaščine z agencijo, ki dobro pozna razmere, prispeva k profesionalnemu vtisu in h gradnji zaupanja oziroma močni osebni povezavi z uporabniki. Razumevanje njihovih potreb in želja ter prilagojen jezik prispevata k boljši komunikaciji. Uporabniki se bodo tako bolj verjetno počutili povezani s tistim podjetjem, ki jim nudi informacije v njihovem maternem jeziku. Prav tako pa natančno prevedena vsebina pripomore k prepoznavnosti blagovne znamke na tujem trgu. Končni učinek so boljši prodajni rezultati.

Analiza spletnih strani

Analiza spletnih strani in SEO optimizacija za hrvaški trg

Dobro prevajanje hrvaščine pa v današnjem poslu ni več dovolj za naš prodor, temveč se moramo poslužiti tudi drugih metod. Potem ko objavimo določene vsebine, se pravzaprav pravo delo šele začne. Tukaj pride v ospredje proces, kot je analiza spletnih strani oziroma je ključno izvajanje SEO optimizacije (Search Engine Optimization). Analiza spletnih strani nam s pomočjo orodij, kot je Google Analytics in drugi, pokaže več stvari:

Analiza spletnih strani 1

  • Razumevanje obiska in vedenja uporabnikov: Spremljamo lahko, od kod prihajajo obiskovalci, kako dolgo ostajajo in katere podstrani najpogosteje obiskujejo ali hitro zapuščajo oziroma kakšne so konverzijske poti.
  • Preverjanje ključnih besed: Dobimo vpogled v povprečno število iskanj ključnih besed (to so besede, ki jih uporabniki vtipkujejo v iskalnike) in uvrstitev našega internetnega mesta pod izbrano ključno besedo.
  • Raven kvalitete besedil: Analiza spletnih strani obsega tudi pregled besedil, pri čemer se nekatera lahko v iskalnikih uvrščajo višje kot druga, saj bralcem ponujajo to, kar iščejo, oziroma odgovarjajo njihovim potrebam.
  • Proučitev tehničnih vidikov: Tehnični vidiki, kot so hitrost nalaganja, prilagodljivost za mobilne naprave in varnost ter drugo, so ključnega pomena za dobro uvrščanje v iskalnikih.
  • Uvid v delovanje konkurence: Kaj počne naša konkurenca in pri čem je uspešna oziroma zakaj se pojavlja med najvišjimi rezultati iskanj, nam razkrije, kakšne ukrepe moramo pričeti vpeljevati tudi sami.

Analiza spletnih strani.

Analiza spletnih strani nam omogoča tudi, da ocenimo učinkovitost marketinških kampanj, torej katere pritegnejo največ pozornosti in kateri kanali so najučinkovitejši pri privabljanju obiskovalcev. S temi spoznanji nato lahko prilagajamo marketinške pristope, kar vključuje tako jezik kot tudi vsebinske preference. Tovrstni temeljiti razčlembi nato sledi ustrezna optimizacija, s katero poskrbimo, da se tudi mi pričnemo dobro uvrščati pri rezultatih iskanja. Da nam to lahko uspe na Hrvaškem, je potrebno upoštevati naslednje dejavnike:

  • Uporaba ustreznih ključnih besed, unikatnih naslovov ter opisov: ključne besede, ki jih vključujemo v vsebino, naslove in meta opise, morajo biti prilagojene hrvaškim govorcem. Raziskava priljubljenih ključnih besed in iskalnih trendov med hrvaškimi uporabniki je tako bistvena za uspešno optimizacijo.
  • Vpeljava lokalnih trendov: Raziskava na lokalnem trgu je nujna za razumevanje, kako izstopati med podobnimi ponudniki. Raziskovanje in vpeljevanje trendov sosednje države nam tako omogoča prilagajanje marketinških strategij in ponudbe storitev ali izdelkov.
  • Prilagajanje tehničnih vidikov hrvaškim smernicam in preferencam bo izboljšalo celotno uporabniško izkušnjo. To vključuje tudi optimizacijo obrazcev, nakupnih poti in drugih interaktivnih elementov.

Vsi opisani segmenti predstavljajo nepogrešljive korake in orodja, če si želimo kot podjetje utreti pot v našo vzhodno sosedo ter uspeti dolgoročno. Nekateri procesi zahtevajo nekoliko več časa in tudi pomoč strokovnjakov, v kolikor sami nimamo tovrstnih znanj. Posamezne agencije nam lahko izpeljejo celoten postopek, torej vse od prevodov do razčlembe naše uspešnosti in vpeljave ukrepov, zato preverimo njihove reference in portfelj učinkovito izvedenih projektov, saj bomo le s pravimi strokovnjaki na svoji strani dosegli preboj v novem okolju.