vadbena klop za trebušnjake

Močne in čvrste mišice na trebuščku niso samo lepe na pogled, temveč imajo tudi bolj pomembne naloge. Močno jedro telesa ne pomeni samo šesterčka, temveč  tudi močne globoke mišice okrog medenice in hrbtenice. Močno telesno jedro je osnova za vse druge vrste gibanja, pripomore k stabilnosti hrbtenice in boljši drži, pomaga pri preprečevanju bolečin v križu, varuje hrbtenico pred poškodbami ter lahko pozdravi bolečine v drugih predelih telesa. Torej, če še niste začeli z izvajanjem vaj ali pa je vaša vadbena klop za trebušnjake polna prahu, je zdaj skrajni čas, da naredite nekaj zase. Če potrebujete malce spodbude, pobrskajte po spletni trgovini Fitnesshop, kjer najdete številne fitnes pripomočke.

vadbena klop za trebušnjake1.1

Vsak dan si vzemite pol ure zase

Prevladujoč sedeči življenjski stil v kombinaciji s premalo gibanja je največji vzrok za oslabljene mišice jedra, kar vodi v težave s hrbtenico, križem in držo. Zaradi zakrčenih mišic se pogosto pojavi slabša gibljivost in mišično neravnovesje, ki težave še poslabša. Vsi, še posebej pa tisti, ki veliko časa presedite, bi morali vsakodnevno vsaj pol ure nameniti aktvnostim, bodisi sprehodu, raztezanju ali vajam za moč. Redna telesna aktivnost bo poskrbela za boljše počutje in manj odvečnih kilogramov.

vadbena klop za trebušnjake1.2

Vaje, ki vam bodo pomagale do močnejšega jedra

Za krepitev jedra telesa ne potrebujete dragih in težkih pripomočkov, za začetek bo dovolj le vadbena podlaga in vaša telesna teža. Ko vam vaje z lastno težo ne bodo več predstavljale izziva in težav, je čas da vašo dnevno vadbeno rutino otežite s pripomočki, kot so uteži, vadbena klop za trebušnjake, drog, elastike …

vadbena klop za trebušnjake1.3

Osnovne vaje, s katerimi lahko začnete, so:

  • Dvigovanje trupa oz. trebušnjaki: osnovna vaja, ki smo se je naučili že v šoli. Pri tem je pomembno, da jih izvajate pravilno ter ob tem pravilno dihate. Lahko si pomagate z vadbeno žogo ali uporabite vadbeno klop za trebušnjake.
  • Deska oz. plank: vaja, ki naj bi bila najbolj učinkovita pri izrisovanju »six packa« ter ena najboljših vaj za krepitev celotnega telesa. Lahko jo izvajate na različne načine – na pokrčenih ali iztegnjenih rokah, na strani, z dvignjeno nogo ali roko …
  • Plavalec: vaja, kjer se uležete na trebuh ter istočasno dvignete roki in nogi. Pri tem je pomembno, da je vrat poravnan s hrbtenico in da gledate navzdol. Vajo lahko popestrite z izmeničnim dvigovanjem rok in nog.

vadbena klop za trebušnjake1

Vadbena klop za trebušnjake iz Fitnesshop trgovine

Vadbena klop za trebušnjake je veliko več kot samo pripomoček za dvigovanje trupa. Že res, da lahko z njeno pomočjo dvige izvajate bolj pravilnejše in učinkovitejše. Poleg tega lahko na njej izvajate tudi številne druge vaje, na primer potisk na klopi oz. sklece, dvig trupa v naklonu, počep z rokami, poskoki ipd. Odlična je tudi pri kombinaciji z drugimi fitnes pripomočki, na primer utežmi, elastikami ali trakovi.

Morda se sprašujete, zakaj je za to potrebna vadbena klop za trebušnjake, ko pa lahko uporabite navaden stol? Vadbena klop za trebušnjake je zasnovana tako, da telesu med izvajanjem vaj nudi čim več opore, da omogoča pravilno izvedbo vaj ter je stabilna, tako da ne more priti do nesreč ali poškodb. Poleg tega je prijetno oblazinjena, tako da je izvajanje vaj veliko bolj udobno.