hitro hujšanje

Verjetno ste tudi vi že kdaj slišali za čudežno recepturo za ekspresno izgubo teže, kjer samo v enem tednu lahko izgubite tudi do 2 kilograma maščobe. Dieta za hujšanje v trebuh je izredno priljubljena, ker obljublja vidne rezultate že samo v nekaj dneh. A strokovnjaki opozarjajo, da je tako stradanje telesa celo škodljivo, saj metabolizem ni vajen na take prekinitve vnosa energije. Osebe, ki se držijo strogih jedilnikov, imajo manj energije, se počutijo utrujeni, nekaterim začnejo izpadati tudi lasje (stresni odziv telesa), prav tako se pojavijo težave s kožo, ko so akne … Hitro hujšanje v trebuh mora zato potekati postopoma, po tej logiki je zdrava teža, ki jo je priporočljivo izgubiti na mesec, do en kilogram.

hitro hujšanje

Dieta za hujšanje v trebuh: ali deluje?

Večina jedilnikov za izgubo maščobe na abdominalnem predelu izključuje večino ogljikovih hidratov, tudi kompleksnejših, kot sta riž in žitarice. Manjše količine OH-jev metabolizem prisilijo v to, da začne porabljati maščobne zaloge, zato je hitro hujšanje v trebuh vsaj v prvih nekaj mesecih najbolj vidno. Kar naenkrat vam bodo prevelike hlače, nivo energije pa se bo znižal. Če s takim načinom prehranjevanja nadaljujete dlje časa, boste svojemu telesu škodovali, saj so ogljikovi hidrati pomemben gradnik in izvor energije. Kompleksne žitarice (leča, ajda) zato ne bi smele izpustiti vašega jedilnika, še posebej leča namreč vsebuje veliko beljakovin. Izgubljene OH-je morate z nečim nadomestiti. Beljakovine so dober nadomestek sladkorjem in jih lahko pojeste v večjih količinah, predvsem pusto meso.

hitro hujšanje

S postopno izgubo telesne teže se izognite povešeni koži

Strog jedilnik mora vedno spremljati telesna aktivnost, saj na ta način svoje mišice učvrstite in preprečite pojav povešene kože. Pri ženskah je ta težava še posebej vidna na abdominalnem predelu, saj je na tej točki največ maščobnih celic, mišice pa so skrite nekje v globini. Pilates, joga in kardio vadba predstavlja le nekaj primerov ustrezne telovadbe za ta predel telesa. Kirurška odstranitev odvečne kože je sicer mogoča, a z estetskega vidika ni tako dobra rešitev. Tudi na predelu rok, lahko koža izgubi svojo prožnost, izrazitejše postanejo strije in celulit. Če ne veste, kako bi se lotili fizične aktivnosti, vam predlagamo, da najamete svojega osebnega trenerja, ki vam bo pomagal sestaviti plan vadbe in jedilnik.

hitro hujšanje v trebuh

Katera živila pospešujejo metabolizem?

Pomembno je, da v svojo prehrano vključite veliko zelenjave in hrane, ki vsebuje veliko vlaknin. V prehrano lahko dodate tudi vitamine in minerale, ki pospešujejo metabolizem, kot je magnezij. V svojo prehrano ga dodajte postopoma, na voljo je  v obliki šumečih in navadnih tablet. Še ena prednost tega minerala je pozitiven vpliv na mišice: znižuje namreč nivo mlečne kisline, mišični krči pa bodo odpravljeni. Suhi beljakovinski napitki sicer resda vsebujejo več proteinov, a tudi ogljikovih hidratov, zato niso primerni za hitro hujšanje v trebuh. Razmerje med proteini in ostalimi živili mora znašati 50:50. Ste sladkosnedi? Potem vnos sladkorja omejite na en dan v tednu. Nobeno živilo na svetu ne pokuri toliko maščob kot redna telovadba. Kolesarjenje, tek in telovadba so vse vrste vadbe, ki bodo pospešile vašo prebavo in vas oskrbele z veliko količino energije.

kako hitro shujšati

Nekaj primerov vadb

Za konec in motivacijo vam predstavljamo še nekaj primerov vadb, ki jih priporočajo tudi fitnes trenerji in nutricionisti. Vse vaje za hitro hujšanje v trebuh so srednje zahtevne in učinkovite.

  • Postopni plank: na tla postavite blazino, ter se povzpnite na roke, vaše telo mora biti v vodoravni poziciji, v tej pozi se zadržite vsaj 30 s, ter čas z vsako ponovitvijo podaljšajte.
  • Ležeča ura: ležite na hrbet in noge počasi dvigujte od tal, pri tem pa ne pustite, da bi vajo delali prehitro, posnemajte delovanje ure in to vajo ponovite 10-krat.

Škarje: ležite na tla in noge premikajte, kot bi bile škarje, v tem položaju vztrajajte do bolečine ter vajo ponovite vsaj 5-krat.